Welkom! Waarom ik Ouderblijven.com heb opgericht

Lux

Administrator
Forumleiding
Beste bezoeker,

Als oprichter van dit platform heet ik je van harte welkom op Ouderblijven.com. Mijn naam is Lux. Ik ben dit forum begonnen vanuit een diepe overtuiging en een heldere missie: ik wil zoveel mogelijk lotgenoten bij elkaar brengen. Een echtscheiding, een complexe relatiebreuk of worstelen met de dynamiek rondom je kinderen kan een ongelooflijk eenzame strijd zijn. Je staat in die periode vaak met je rug tegen de muur en hebt het gevoel dat niemand je werkelijk begrijpt. Dat is precies waarom dit platform bestaat.

Mijn doel is om hier een hechte familie te vormen. Een veilige, warme haven waar we elkaar steunen, ervaringen delen en waar je geen masker hoeft op te zetten. Of je nu midden in een heftige scheiding zit, de ambtelijke en praktische molen van een vechtscheiding doorgaat of al een tijdje verder bent en probeert je leven opnieuw op te bouwen: hier ben je onder gelijkgestemden. Hier vind je mensen die exact door dezelfde molen zijn gegaan en precies begrijpen wat die stilte na een wissel of die pijnlijke breuk met je doet.

Dit forum is van en voor ons allemaal. Het is gebaseerd op wederzijds respect, openheid en de wetenschap dat we elkaar sterker maken.

Omdat we hier samen een warme gemeenschap bouwen, leek het mij wel zo eerlijk om zelf even de spits af te bijten. Maar het echte leven op dit forum begint pas dankzij jullie verhalen, jullie doorzettingsvermogen en jullie openheid.

Wie ben jij? Zit je momenteel nog midden in de storm of probeer je na de breuk je weg terug te vinden? Je hoeft dit niet langer alleen te dragen. We zijn er voor je.

Hartelijke groet,
Lux

Oprichter Ouderblijven.com

Mooi en belangrijk initiatief. Na een moeilijke scheiding is de zoektocht naar herkenning en praktische handvatten vaak eenzaam, zeker als het contact met de kinderen onder druk komt te staan.

Goed dat er nu een plek is waar ouders ervaringen kunnen uitwisselen en elkaar kunnen steunen om volwaardig ouder te blijven. Ik kijk ernaar uit om hier mee te lezen en bij te dragen. Veel succes met het platform!

• Like
Waarderingen: Lux
Mooi en belangrijk initiatief. Na een moeilijke scheiding is de zoektocht naar herkenning en praktische handvatten vaak eenzaam, zeker als het contact met de kinderen onder druk komt te staan.

Goed dat er nu een plek is waar ouders ervaringen kunnen uitwisselen en elkaar kunnen steunen om volwaardig ouder te blijven. Ik kijk ernaar uit om hier mee te lezen en bij te dragen. Veel succes met het platform!
Ik heb het opgericht omdat ik nergens zo'n plek vond. Hopelijk kan het veel mensen helpen. 🙏

Terug
Naar boven